2016. március 20., vasárnap

65. Rész - El kell, hogy mondjam az igazat...

Drága olvasóim! Bocsánat a rövid rész miatt, de holnapra nég így is elég sok tanulnivalóm van, szóval egyszerre tanultam és írtam. :D Remélem azért meglep mindenkit a pici Rob! 

A következő hetem remekül telt a lányommal és a férjemmel. Szinte minden nap lejártunk a tengerpartra és elvittük Becát mindenhová. Sokkal jobban éreztük így magunkat, hogy együtt van a család. Csak aztán jött egy kis bökkenő... Váratlanul hányni kezdtem mikor a városban voltunk. Szép kis történet. Leszólítottam valakit, hogy csináljon már rólunk képet, aztán miközben fényképezni próbált, elhánytam magam. Csodás családi kép, a helyes apuka, az őrült lánya és a felesége, aki éppen okádik. Daniel mint mindig, rögtön aggódni kezdett és azt hitte, komoly a baj. Az is volt... Hiszen nem minden nap érez az ember rugdosódást a hasában. Persze én már tudtam mi a helyzet, de nem akartam kimondani hangosan. Megkértem Daniel-t, hogy vigyen el a nőgyógyászomhoz.
- Bemenjek veled? - kérdezte aggódóan.
- Nem, te maradj kint Rebecával. Ha van valami, szólok. - simítottam mag az arcát.
Mikor beléptem a dokihoz, hangos nevetésben tört ki.
- Nahát! Micsoda kellemes meglepetés, Ms. Parks!
- Igazából... Már Mrs. Weness.
- Hogy van a lánya?
- Él és virul, kicsit túlságosan is. De most nem ezért jöttem...
- Ne is folytassa kérem, mindent megoldanak a vizsgálatok.
Fél órával később, a doki visszatért egy csomó lappal.
- Nos, Mrs. Weness... Ön hét hónapos terhes.
Leesett az állam, mikor a dokim kimondta, hogy hét hónapos terhes vagyok. Hét...
- Az lehetetlen! Meg sem látszik rajtam, hogy terhes lennék!
- Előfordulnak sajnos ilyen esetek, de eléggé veszélyes is tud lenni. Ön szerencsére még időben rájött. Egyébként fia lesz. Örülhet a lánya egy kis öcsinek!

Teljes mértékben le voltam súlytva, amikor kimentem. Daniel és Beca a rendelő előtt szaladgáltak. Nem mondhatom el Dani-nek, hogy hét hónapos terhes vagyok. Ha megtudná, teljesen kibukna. Mikor meglátott, szélesen mosolygott és integetett. Én is mosolyt erőltettem az arcomra. Nem mintha nem örültem volna a fiamnak. Elképesztő dolognak tartom azt, ami velem történt és ha a fiam éppen annyira okos és csodás lesz, mint a lányom, akkor semmi akadálya ennek a dolognak. Szeretem a gyerekeket, ha pedig az enyéimről van szó, akkor még jobban. Rebeca és Rob... Tökéletes név! A lányom nevét hagytam, hogy Dani válassza, de a fiam neve Rob lesz és kész!
- Mi a helyzet? - kérdezte izgatottan Daniel.
- Semmi, téves riasztás. Azt hiszem, csak megrontottam a gyomrom.
- Biztos? Úgy érzem... Nem mondasz igazat.
- Anyu! - kiabált Beca.
- Igen?
- Kaka van!
- Na, eddig jók vagyunk!

Otthon még mindig nem éreztem magam a legjobban... Nem akartam eltitkolni a férjem elől, hogy gyereket várok. Ezen már csak egyetlen ember segíthet...
- Sophia! -rontottam be a szobájába.
Kellett egy pillanat, hogy felfogjam amit látok...
- Rosalyn! Nem tudsz kopogni?
- Bocsánat Sophi... Nem tudtam, hogy Raul is itt van. - könnyeztem be.
- Ugyan picim. Nem haragszom!
- Nem az a bajom...
- Egy pillanat és lemegyek.

Lent a kanapén azon gondolkoztam, mi van, ha elmondom. Még Sophia fent öltözködödd, felhívtam Sarah-t.
- Nem veszek semmit! - szólt bele a telefonba.
- Az jó, mert én sem...
- Jaj, Rosalyn! Mi a baj? Olyan szomorú a hangod... Minden rendben?
- Nem igazán... De előbb te mesélj. Mi van Noah-val?
- Nagyon jól van! A hasam olyan gigantikus, hogy félek beleülni a fürdőkádba, különben még megfulladok! Úgy nézek ki, mint egy tengeralattjáró...
Hangos nevetésben törtem ki. Sarah mindig meg tudott nevettetni még a legrosszabb pillanataimban is és imádtam ezért.
- Te nem vagy normális. - nyögtem ki.
- Tudodm, de hát mit kezdhetnék ezzel? Most mesélj te. Mi a baj?
- Hát a héten bementünk a városbs és összehánytam magam... Tudtam, hogy valami nincs rendben, ezért megkértem Dani-t, hogy vigyen el a nőgyógyászhoz. A helyzet az, hogy hét hónapos terhes vagyok...
- Hogy mi vagy? - kérdezték egyszerre Sophival.
- Figyelj Sarah... Majd visszahívlak később. Most Sophi-val van dolgom...

Egy forró kakaó mellett és pokrócba burkolózva, elmeséltem a barátnőmnek mindent. Az érzésemet és azt, hogy mit is akarok kezdeni magammal 22 évesen. Egyes szempontokból szégyeltem magam, hogy ilyen fiatalon már a gyerekneveléssel foglalkozom. Már bulikba sem járok a sok nyomulós tuskó miatt... Legutóbb egy srác nyomulni próbált, aztán mikor elmondtam neki, hogy van egy két éves kislányom, kitágult szemekkel hátrálni kezdett. Tudom jól, hogy ez a mi hibánk. Jobban is vigyázhatnánk, de arra sincs időnk néhs, hogy köszönni tudjunk egymásnak. Beca elveszi minden időnket és pont majd arra fogunk odafigyelni, éppen hogyan csináljuk az ágyban... A lányom még csak két éves, de több gond van vele, mint a nagyival. A múltkor megkérdezte tőlem, mikor jöttem haza a holdról. Hát nagyi... Majd egyszer felmegyek és miután lejöttem, azonnal felkereslek téged.
- Anya! - lépett hozzám Beca. - Éhes vagyok.
- Nos... Akkor edd meg a öcsédet.
- A mit?
Megfordultam és Daniel állt előttem szemtől-szemben. Leblokkoltam... Nem így akartam, hogy megtudja...
- Rosalyn? - kérdezte ingerülten.
- Azt hiszem, itt az ideje, hogy elmondjak neked valamit. - hajtottam le a fejem...

6 megjegyzés:

  1. Imádtam, szuper lett!<3 A hír, miszerint Rosa 7 hónapos terhes, ledöbbentett!:o Szegény Dani, elég rossz helyzetben tudta mrg a dolgot, de remélem egészséges, okos kisfiú lesz Rob:D<3 Siess!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett!:D Imádtam az elejétől a végéig,de erre a csöpségre tényleg nem számítottam!:)
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Omájgád! Fantasztikus lett! Roby baba! Szegény Dani nem így kellett volna megtudja! Siess!

    VálaszTörlés
  4. Roby baba uton van mar nemsok kell
    Dani huhh szegeny nem igy kellett volna de orulok hogy megtudta
    Varom a kovit siess.

    VálaszTörlés
  5. Úristen, úristen de cukiii *--*
    Beca annyira édes*-* Rob baba is az lesz érzem<3 Végre Dani kicsit a családjával van:'))
    Ez a rész fantasztikus lett*--*
    Rettentően siess^^

    VálaszTörlés
  6. Jajjj kistesoooo... Nagyon fantasztikus♥♥,végre Dani is ittvan..remélem jól fogadja a fiát ...jajj nagyon cuki rész lett!♥Siess nagyon!💞

    VálaszTörlés