2015. augusztus 30., vasárnap

Első díjam!

Hello mindenki! Hát igen...az a perc is eljött, hogy díjat kaptam. El sem tudtam hinni, mivel csak kezdő vagyok, de így indítok :)


Nagyon köszönöm Zsófinak. Zsófi, inkább a húgom vagy mint a barátnőm. Mindig itt vagy nekem és ez nagyon sokat számít, imádlak. 

Teendők: 
                                 - 1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! ✔️
                                 - 2. Olvasd el a blogját annak, akitől kaptad a díjat! ✔️
                                 - 3.  Írj 12 dolgot az illető blogjáról! ✔️ 
                                 - 4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! ✔️
                                 - 5.Válaszolj 12 kérdésre! ✔️
                                 - 6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban! ✔️
                           - 7.Kommentelj annak a blogján, akitől kaptad a díjat! Véleményt írhatsz, kritikát, viszont az építő kritika legyen! (Na, én ennek a feladatnak, nem értem lényegét. Hisz, ha tetszik egy blog, akkor minimum kommentelek, vagy Facebook-on véleményt nyilvánítok. Egy párszor már emondtam, hogy tetszik.) ✔️
                              - 8.Cseréljetek Linket! ✔️
                            - 9.Tedd ki a "plecsnit" egy  jó látható helyre, hogy az az ő blogjára mutasson! (Én inkább ide kitettem, mert akkor gyorsabban megtaláljátok! )

Zsófi blogjáról: 
-Imádom, hogy a történet arról szól, szerinted hogyan élheti Tini a mindennapjait. 
-Tinita és Jorge a két főszereplő, a két kedvenceim.
-Mechi rád emlékeztet, ő a második kedvenc szereplőm. :D
-Jorge egy igazi álompasi a blogodban, mint amilyen valójában. 
-Eszméletlenül oldottad meg az elázott éjszaka dolgot, ahhoz képest, hogy még be sem rúgtál. (Bocsi Zsóf, tudod hogy szeretlek. :D) 
-Sarah karaktere rossz emlék számomra, de mindennél jobban imádom. :)
-Yio egy utolsó bunkó alak, de nagyon kedves volt tőle, hogy kölcsön adta Tininek a hómobilt.
-Xabit nagyon megutáltam, amikor megcsalta Mechit. Mechi helyében megfolytottam volna.
-Stephiet valójában gyűlölöm, de a Tini iránt érzett utálata, jogos...
-Nagyon jó a humora minden szereplőnek.
-Minden alkalommal amikor olvasom, bele tudom magam képzelni Tini helyébe és ez fantasztikus! :)
-De a legfontosabb számomra az, hogy mindenki szereti a másikat ebben a történetben (kivéve aki nem. :D) és Tini mindig tud nagyot álmodni. :)

Az én blogomról:
-Utálom, amikor az emberek azzal jönnek, hogy Violettáról szól a blogom, vagy, hogy a történet is hozzá fűződik. Nem. A történetem egy Rosalyn Parks nevű lányról szól. Semmi köze Violettához. Igaz, hogy ő a főszereplőm, de nem róla szól.
-A férfi főszereplőmet Danielt, Jorge játsza. Tipikus érzelemmel teli, romantikus. Minden lány álma.
-Rosa legjobb barátnőjét Sophiát, aki Tris a Beavatottból, az én legjobb barátnőmre formáztam. Imádom és a humora is lehengerlő, mindig rengeteget nevetek rajta. Együtt van Theoval, aki Négyest alakítja, szintén a Beavatottban. De  lesznek köztük problémák...
-Iagzából, nekem ez az első blogom. Sosem írtam ezelőtt semmi hasonlót, az All of me, számomra a legfontosabb.
-Rosalynt és Danielt semmi sem választja el egyenlőre... Minden párnak vannak gondjaik. Ez természetes dolog lesz... Kicsi koruk óta ismerik egymást, már akkor is szerelmesek voltak.
-Carlos, Raul és Amanda elég gyakran megnehezítik a dolgukat, de nagyonis látszik, hogy Rosat semmi nem húzz el Daniel mellől.
-Az, hogy elkezdtem a blogom, egy barátnőm ihlette, Zsófi. Nagyon hálás vagyok neki.
-Carlos az egyedüli olyan szereplő, akit Peterre, Tini barátjára alkottam. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem szeretem a barátját. Ő az a tipikus ember, aki mindenképpen küzd Rosalynért, ha tetszik neki, ha nem. De azt hiszem, minden törtébetben van olyan, aki elcseszi a másik kapcsolatát.
-Rault, Ruggero alakítja. Gyermekkori barátok Rosával és Raul azóta szerelmes belé. Romantikus és cuki, viszont annyit elárulhatok, hogy nem mindig lesz ez így.
-Az egész történetben, Sophia a kedvencem Rosalyn mellett. Sophia az az ember, aki mint mondtam, elég sokat jelent nekem. Szörnyen messze lakik tőlem, de mindennél többet jelent.
-Dave, a tipikus vicces fiú. A villás résznél is mikor megvetetett a nővel mindent... Na igen, ezek a vicces részek valójában megtörténtek velem, persze vittem bele egy kicsi tulzást is.
-Utóljára Sophiról, megtanított élni. Köszönöm Zsófi. :)

Zsófi kérdései: 
1. Tininek és Jorge-nak van esélyük közös jövőre?
Szerintem, igen is van. Azok után amin keresztül mentek és amin Tini most keresztül megy... Szükségük van egymásra. Tökéletes páros, én örülnék nekik a valóságban is.
2. Mi volt Tini álma, amiben megismerte a különös nevű kislányt?
Egy csodálatos házaspárról szólt akiknek volt két gyerekük. Az egyik neve Violetta a másiké pedig Seba volt. (Egy fél órát gondolkoztam a Seba néven. :D)
3. Miért veszett össze Mechi és Xabi? Mit hagyott el Xabi, és hogy hívják a lányt aki visszajuttatta hozzá?
Mechiék azért vesztek össze mert Xabi megcsalta. Nem pontosan értem, hogy érted azt, hogy mit hagyott el... :/ Hogy őszinte legyek, összefoglalva Mechit hagyta el... De ez természetesen hülyeség, csak azért mégiscsak meg akartam válaszolni valahogy.
4. Miért nem támogatják a szülők a két fiatal kapcsolatát?
Gondolom mivel szülők, a szokásos dolgokért. Féltik a lányukat, mivel a fiú tipikus rossz fiú, idősebb, stb.
5. Kivel részegedett le Tini? És mi okból?
Ruggeroval mentek el inni és meg kell jegyeznem, hogy ez volt a kedvenc részem. Na meg Miranda. :D Azért, mert Tini rosszul volt már teljesen Jorge miatt és muszály volt neki egy kicsit kikapcsolódni. Vannak dolgok, amiket a pia old meg.
6. Mit talált Jorge, ami miatt bedühödött és meg akarta ütni a legjobb barátját?
Azt a csodálatos számlát, amit Jorgénak adtak oda az aznap estéről, mikor Rugge meg TinTin leitták magukat a sárga földig. :D
7. Kinek üzent először részeg állapotban Tini?
Sarahnak, aki azonnal elindult érte.
8. Milyen feliratú tábla jelent meg a tömegből a Juntada Tinista-n, és kik tartották?
Xabi és Rugge tartotta azt hiszem és a lényege az volt, hogy nagyon szeretik őket. :)
9. Az első részben, késéssel kezdtünk. Kin röhögött mindenki egész nap, és miért?
Xabin, mert Mechi úgy vezetett, hogy Xabi úgy nézett ki, mint akinek sündisznó van a fején.
10. Miért vigyáz Jorge Tinire, és miért nem akarja egykönnyen beadni a derekát és ágyba bújni a lánnyal?
Mert szereti, ez egyértelmű. Éd azért nem fekszik le vele egykönnyen, mert úgy gondolja, Tini akkor nem gondoljozott tisztán és mert lent is szükség volt rá a többieknél.
11. Kik jelentek meg a Hetedik rész végén, és milyen hírrel szolgáltak?
Jorge szülei, hogy visszavigyék Mexicóba.
12. Milyen érzés öntötte el Tinit, amikor visszaemlékezett a legelső csókra, amit Jorge-tól kapott? Mi volt rá Stephie reakciója, és a felidézett emléke?
Igazából az érzés, ilyenkor leírhatatlan. Az első csók, mindig arat. Stephie születésnapján történt ez a dolog és nagyon rosszul esett neki, hogy Tini ennyire lealázta, mikor azt a csókot magának akarta.
+13. Kik voltak a Táncbanda tagjai? Milyen kapcsolatban állnak most a tagok egymással, és Yio-val.?
Yio volt a vezér. Aztán Jorge testvére Lola. Az a gáz, hogy a többire nem nagyon emlékszem, mert róluk különösebben nem volt úgy szó. A kapcsolatuk pocsék. Egy lány maradt Yio mellett, a többi mind Tininél van.

Saját kérdéseim:
1. A helyemben, ti hogy fejeznétek be a történetet?
2. Mit gondoltok Rosalynról?
3. Ki Rosalyn gyermekkori legjobb barátja, és hanyadik részben jelenik meg?
4. Ki uszította Carlost Rosalynra és miért tette?
5. Szerintetek ki a legjobb szereplő és miért?
6. Miért akad ki gyakran Rosa? (Egy kis segítség, az ő kedvenc ételéről van szó.)
7. Melyik városba vették fel őket egyetemre?
8. Mi történt Daniel édesanyjával?
9. Miért kellet Rosalynnak Danielnél aludnia és ki kérte erre?
10. Miért jelent meg Raul, Rosalyn életében újra?
11. Mi annak a bizonyos "játéknak" a neve, amit Rosalyn és Daniel szoktak játszani?
12. Mi történt Sophia szüleivel? 

1 megjegyzés: